Dank u wel!

Aan ons geliefd publiek: dank u wel ! Jullie waren met exact 222 aanwezigen op MUSIC LIVE 2018, het lenteconcert van WiK. Wat zou de harmonie moeten doen zonder zo'n enthousiast publiek ?!

Aan alle vrijwilligers aan de inkom, achter en voor de toog, achter de schermen, aan de belichting en geluid: dank u wel ! Ook al spelen de muzikanten nog zo goed, zonder jullie valt deze avond in duigen.

Aan de directie van Edugo Lochristi: dank u wel ! De sportzaal van jullie school blijkt de ideale uitvalsbasis voor ons lenteconcert.

Aan de jonge muzikanten van de Youth Band: dank u wel ! Jullie waren het ideale voorprogramma (zijn jullie al te boeken voor de zomerfestivals ? ;-) ).

Aan onze dirigent Tony Van de Voorde: dank u wel ! Al die weken van repeteren en hard labeur hebben geleid tot een lenteconcert van hoogstaand muzikaal niveau. Op naar meer van dat !

Volgende afspraak: 20 oktober 2018 voor ons Groote Oorlog-concert in de Groene zaal van Sint Bavo te Gent ! Of één van de vele zomeruitstappen.

Uitgelichte berichten