zo 16 okt

16 okt 2022, 15:00 – 18:00

Uyttenhove, Zavel 5, 9080 Lochristi, België

Over het evenement

Pak je koffers, en ga met de harmonie mee op reis rond de wereld ... in 80 dagen !  Tesamen met verteller Dirk Crommelinck brengt de harmonie het gekende verhaal van Jules Verne tot leven.

Ticketverkoop - Praktische info

• Tickets kosten 15 EUR (gratis voor ereleden).
  • Tickets kunnen énkel online aangekocht worden. We voorzien niet langer de mogelijkheid om cash te betalen. Indien dit toch een groot probleem voor u zou vormen, gelieve dan contact op te nemen via harmonie.lochristi@yahoo.be. We zoeken dan samen naar een oplossing.
  • De plaatsen zijn niet genummerd, maar wel beperkt volgens de capaciteit van de zaal Uyttenhove.
  • Tickets worden verstuurd via e-mail naar het e-mailadres dat u tijdens de bestelling opgeeft. Indien u wenst te betalen via overschrijving, dan ontvangt u een eerste e-mail met betalingsinstructies en voorlopige tickets met 'nog niet betaald' als betaalstatus. Pas nadat de betaling is verwerkt, ontvangt u een tweede e-mail met de definitieve tickets waarbij de betaalstatus veranderd is naar 'betaald'. Indien u betaalde via één van de andere betaalopties (Bancontact, VISA, ...), dan ontvangt u onmiddellijk uw tickets per e-mail met 'betaald' als betaalstatus.
  • Tickets staan niet op naam. Bij de aankoop wordt gevraagd naar 1 naam en 1 e-mailadres. De naam van de aankoper staat op alle door hem/haar aangekochte tickets, maar dat betekent niet dat alle tickets enkel voor hem/haar geldig zijn. Elk ticket heeft een unieke barcode die gescand zal worden aan de inkom van Uyttenhove. Elke barcode geeft toegang voor 1 persoon. U kan dus gerust tickets kopen voor iemand anders dan uzelf.
  • Tickets zijn enkel geldig voor één welbepaalde concertdag. Een ticket voor het concert op zaterdag 15 oktober geeft dus géén toegang tot het concert op zondag 16 oktober (en omgekeerd).
  • Elk ticket heeft een unieke barcode die gescand zal worden aan de inkom van Uyttenhove. U kan uw ticket zelf afdrukken, maar u kan het ook tonen op uw smartphone.

• Standaard ticket

Standaard ticket voor het concert op zondag 16 oktober 2022