WiK on air

De promotiecampagne voor het oorlogsconcert draait op volle toeren. Flyers worden uitgedeeld, posters worden opgehangen, Facebook posts worden ge-'liked', dirigent en verteller schrijven artikels voor 9080... en vorig weekend waren Obe en Veronique te gast op het Zondagsaperitief van evenementenradio VROB ! VROB stond met hun glazen opnamestudio op de kermis van Beervelde ter gelegenheid van het evenement Lo Art. Presentatoren Gilbert en Nicky waren geïnteresseerd in het unieke totaalspektakel dat ons oorlogsconcert belooft te worden, en in de rijke 200 jarige geschiedenis van WiK. Bovendien hadden Obe en Veronique een sixpack van het harmoniebier LoWIK mee voor de eerste luisteraar die met een instrument aan de opnamestudio stond. En ook al waren niet alle muzikanten aanwezig, toch was de muziek van de harmonie te horen op de radio. Enkele recente muziekopnames vanop ons Youtube kanaal werden afgespeeld tussen de gewone radiomuziek. Gilbert merkte spontaan op dat het toch wel om een moderne harmonie gaat. Geen hoempapa muziek meer. Dat konden we alleen maar beamen !

Ook Lochristi blogt kwam langs (met dank aan Geert Herman voor onderstaande foto). Het Zondagsaperitief kan je herbeluisteren op de website van VROB.

Uitgelichte berichten