Lovende commentaar voor De Oorlog Verslaan

"Een geweldig mooi 'optreden' "... "Fantastisch geheel"... "Van iedere minuut genoten"... Het lijken wel lovende recensies voor de nieuwste Studio 100 musical. Maar neen! Dit is een greep uit de commentaren op de Facebook-pagina van de harmonie naar aanleiding van het oorlogsconcert 'De Oorlog Verslaan'.

Voorzitter Johnny De Waele zei het al in zijn openingswoordje: die avond zou de harmonie geschiedenis schrijven. Voor de eerste keer concerteren in de Groenzaal te Gent. Voor de eerste keer musiceren met een verteller. Voor de eerste keer meer dan 400 tickets verkocht. Voor de eerste keer twee bussen afgeladen vol met toeschouwers vervoeren naar ons concert. Zaterdag 20 oktober 2018 staat voortaan in de geschiedenisboeken van WiK als het herfstconcert waar iedereen kippenvel van kreeg.

Uitgelichte berichten